Mediální skupina MAFRA spustila AntiYoutuber, nový web pro mladé! Nový web a rozhovor s Shopaholicadel zhlédly více než 2 miliony lidí

  13:31

Portfolio mediální skupiny MAFRA rozšířil nový web s provokativním názvem AntiYoutuber, který cílí především na Generaci Z. Tato generace mladých, která vyrostla na internetu a žije „online“, v současnosti představuje významnou mediální a kupní sílu. Projekt odstartoval sérií rozhovorů s nejsledovanějšími influencery. Největší zásah zaznamenala kontroverzní hvězda sítě pro mladé Tik Tok, Adéla Pulcová alias Shopaholicadel, která poskytla svůj vůbec první rozhovor médiím. Právě její otevřenou zpověď sledovalo na sítích přes 2 miliony čtenářů všech věkových kategorií.

Nový web AntiYoutuber má jako vedoucí projektu na starosti Petr Konečný, který stál před sedmi lety u zrodu bulvárního webu Expres.cz, dnes jednoho z nejúspěšnějších lifestylových projektů s návštěvností 2 miliony reálných uživatelů. Vedoucí redaktorkou webu je Karolina Bulisová, která dříve působila například v Hospodářských novinách, v domácí redakci zpravodajského portálu iDNES.cz či mezi reportéry deníku Mladá fronta DNES. Dalšími členy redakčního týmu webu AntiYoutuber jsou Barbora Bahníková, Aneta Havránková a Marek Zouzalík.

„Cílíme na mladé, ale můžeme zaujmout i jejich rodiče. Mladí mají své hvězdy a celebrity, které nejsou v televizi. Redakce přistupuje k tématům podobně jako na webech Expres.cz či iDNES.cz, snaží se čtenáře informovat, pobavit, ale ukazuje také odvrácenou stranu světa jejich hrdinů,říká vedoucí projektu AntiYoutuber Petr Konečný a dodává: „Dělat obsah pro mladé je ta nejtěžší výzva, asi proto mě to tolik bavilo. Musím přiznat, že zpočátku jsem neznal jediné jméno. Ti, co začínali před lety na Instagramu, jsou dnes v důchodu. Museli jsme se učit od našich budoucích čtenářů, proto jsme vedle redakce vytvořili poradenskou skupinu sestavenou z našich -náctiletých dětí. Věřím, že se to do obsahu webu pozitivně promítlo.“

Obsah webu AntiYoutuber má nepsané kategorie, mezi nimiž nechybí například týdenní přehled o dění na sítích, reakce na streamy z Tik Toku, novinky z gameringu, články o hvězdách MMA či Clash of Stars a další. Web má také vlastní online encyklopedii v layoutu uzpůsobeném pro mobilní telefony, která poskytuje seznam a přehled informací o influencerech a je neustále aktualizována a rozšiřována. V plánu je rovněž audio obsah, především v podobě podcastů.

„Rozhovor s Shopaholicadel měl úspěch jak na webu, tak na našich sociálních sítích. To jen potvrzuje, že o influencery a jejich svět je mezi mladou generací velký zájem. Lidé chtějí vědět víc, než co influenceři ukazují na internetu. A od toho jsme tu my, abychom jim to zprostředkovali,“ dodává vedoucí redaktorka webu AntiYoutuber Karolina Bulisová.

Zdroj dat:

Facebook a Instagram Insights, Tik Tok Analytics. Data za období 1.8. – 31.8.2022