Mediální skupina MAFRA rozšiřuje portfolio svých mediazastupitelství v kulturní oblasti. Novými partnery jsou Kinobox.cz a divadelni-noviny.cz

  10:11

Digitální divize mediální skupiny MAFRA letos nově uzavřela dohodu o mediálním zastupování se dvěma renomovanými značkami v oblasti kultury. Dále tak posiluje svoji strategickou pozici a zároveň rozšiřuje obchodní dosah v daném online segmentu pro své inzertní zadavatele.

V jarních měsících došlo k dohodě s provozovatelem webu www.kinobox.cz Radimem Horákem. Samotný brand Kinobox loni oslavil už třicáté narozeniny a v online podobě nabízí obsáhlou filmovou databázi a zpravodajství k novinkám na poli kinematografie.

Nově bude MAFRA mediálně zastupovat také digitální verzi Divadelních novin (www.divadelni-noviny.cz), kterou provozuje Společnost pro Divadelní noviny. Jde o další zavedenou značku s více než třicetiletou historií na trhu, která dokonale doplnila inzertní portfolio MAFRA v oblasti kultury.

Dlouhodobým partnerem MAFRA je pak Databáze knih Daniela Fialy (www.databazeknih.cz), největší a nejnavštěvovanější knižní portál v ČR a na Slovensku, který za dobu své existence od roku 2008 získal mimo jiné několik ocenění Křišťálová lupa.

„Cítíme poptávku po brand safety obsahu. Jsme proto rádi, že se nám dlouhodobě daří nacházet obchodní synergie a budovat vztahy s partnery, kteří ve svém oboru mají na trhu renomé a pro naše inzertní klienty představují kvalitní uživatelskou základnu z pohledu sociodemografického zacílení,“ říká Michal Hanák místopředseda představenstva MAFRA zodpovědný za digitál.

V řeči čísel se ve spojení s kulturní rubrikou zpravodajského portálu iDNES.cz jedná celkem o více než 2,4 milionu unikátních uživatelů a desítky milionů page views ročně, kterým mediální skupina MAFRA v současnosti poskytuje služby z pozice distributora inzerce.