Mediální skupina MAFRA potvrzuje svou pozici lídra českého tiskového trhu

  12:00

Mediální skupina MAFRA i nadále dominuje českému tiskovému trhu. Podle aktuálních výsledků výzkumu čtenosti Media projekt dosahují její tiskové tituly celkové čtenosti 2,45 milionu čtenářů na vydání, čímž si skupina udržuje pozici nejsilnějšího mediálního domu v České republice.

Z celkového počtu 25 titulů MAFRA zapojených do výzkumu zaznamenalo nárůst čtenosti 15 z nich. Tento pozitivní trend potvrzuje stabilní zájem čtenářů o kvalitní a důvěryhodný obsah napříč tematickými segmenty.

MF DNES zůstává nejčtenějším zpravodajským deníkem v ČR s 360 tisíci čtenáři na vydání. K jeho úspěchu přispívá i zájem čtenářů bývalého deníku Lidové noviny. Čtvrteční Magazín DNES+TV si udržuje pozici nejčtenějšího magazínu s 385 tisíci čtenáři.

Bezplatný deník Metro je nejčtenějším titulem v Praze a okolí. Celostátně oslovuje 297 tisíc čtenářů.

Týdeník TÉMA zůstává nejprodávanějším titulem své kategorie s dosahem 142 tisíc čtenářů.

V segmentu programových titulů dominuje čtrnáctideník TV max, který oslovuje 429 tisíc čtenářů a je tak nejčtenějším titulem v rámci celé skupiny.

Společenské časopisy Rytmus života (250 tis.) a Pestrý svět (141 tis.) si udržují silnou čtenářskou základnu, přičemž Rytmus života RETRO zaznamenává výrazný růst na 131 tisíc čtenářů.

Mezi ženskými časopisy ve skupině MAFRA vede Chvilka pro tebe s 271 tisíci čtenáři, následovaná tituly Tina (165 tis.) a Napsáno životem (150 tis.). V lifestylovém segmentu je nejčtenější Žena a život (200 tis.), následovaná tituly Cosmopolitan (131 tis.) a Harper’s Bazaar (73 tis.).

Zdroje: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data čtenosti na vydání za 2.čtvrtletí 2024 – 1. čtvrtletí 2025, ABC ČR duben 2024 – březen 2025.