Mediální skupina MAFRA nadále čtenářsky dominuje v segmentu časopisů životního stylu pro ženy, potvrdil aktuální Media projekt

  11:04aktualizováno  11:04

Lifestylové tituly pro ženy z portfolia mediální skupiny MAFRA stále bodují. Podle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí roku 2019 je časopisŽena a život jedničkou ve čtenosti, časopisy Cosmopolitan a Harper´s Bazaarzískávají další čtenářky a čtenáře. Každé vydání čtrnáctideníku Žena a život, který letos oslaví 26 let svého působení na trhu a je lídrem ve své kategorii, si přečte téměř čtvrt milionu čtenářek a čtenářů (231 tisíc).

Čtenářská oblíbenost časopisu Žena a život je dána jedinečnou koncepcí v podobě původních publicistických textů, které se snaží mapovat současný život moderní ženy pomocí autentických příběhů. Nedílnou součástí jsou pravidelné tématické přílohy – např. Chuťovka, Harmonie, Erotika a další.

Meziročně roste čtenostdalších dvou lifestylových titulů pro ženy:

· Měsíčník Cosmopolitan, nejprodávanější světový časopis pro sebevědomou ženu, dosáhl za sledované období 111 tisíc čtenářů a čtenářek na vydání.

· Měsíčník Harper´s Bazaar, nejprestižnější a nejdéle vydávaný módní časopis na světě, pak oslovuje 49 tisíc čtenářek a čtenářů na vydání.

Zdroj: Media projekt za 2. pololetí 2019