Magazín Harper’s Bazaar oslavuje 25 let existence na českém trhu. K narozeninám připravil limitovanou edici designového trička.

  11:54

Lifestylový měsíčník Harper´s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA slaví 25. narozeniny vydání v České republice a při této příležitosti ve spolupráci s přední českou designérkou Ivanou Mentlovou připravil limitovanou edici narozeninového trička. Tričko s motivem abstraktní ženské tváře je určeno exkluzivně pro nové předplatitelky časopisu Harper’s Bazaar a také jako poděkování pro VIP osobnosti, které s časopisem dlouhodobě spolupracují. Možnost zakoupit si roční předplatné s tímto speciálním dárkem mají čtenáři do 13. října 2021.

Ve speciální koláži na narozeninovém tričku Harper’s Bazaar mohou pozorní čtenáři najít i tváře tuzemských topmodelek, například Denisy Dvořákové nebo Lindy Vojtové, kombinované s abstraktními částmi z fotografií editorialů vytvořených pro českou edici tohoto ikonického časopisu.

„Věříme, že design zachycuje krásu, půvab a kreativitu našich čtenářek, a těšíme se, že mezi nositelkami tohoto trička budou inspirativní ženy, které patří do naší pomyslné Harper’s Bazaar rodiny,“ říká Nora Grundová, šéfredaktorka časopisu Harper’s Bazaar.

Designérka Ivana Mentlová k tričku dodává: „Jsem moc ráda, že jsem svým jménem mohla podpořit oslavu 25 let magazínu Harper’s Bazaar v České republice. Nadčasovost, která přetrvává, je hlavním propojovacím prvkem mých kolekcí – a stejně tak i obsahu tohoto ikonického časopisu. Těším se na další inspirativní dekádu. Všechno nejlepší, Harper’s Bazaar!“

Harper’s Bazaar je nejstarším lifestylovým magazínem na světě. Poprvé vyšel v roce 1867 v New York City, USA. V České republice časopis vychází od roku 1996 a podle posledníchpublikovaných výsledků výzkumu čtenosti Media projekt (za 1. pololetí 2021) oslovuje 74 tisíc čtenářů.

Nejnovější číslo lifestylového magazínu Harper’s Bazaar je v prodeji od 16. září 2021.