MAFRA je Generálním mediálním partnerem speciální fotbalové „generálky na ligu“ mezi SK Slavia a VC Vion Zlaté Moravce. Zisk z prodeje vstupenek přes Ticketportal půjde na konto Nadačního fondu Slavie na charitativní účely.

  9:58

Mediální skupinu MAFRA pojí s fotbalovým klubem SK Slavia dlouholeté mediální partnerství. Aktuálně se MAFRA stala Generálním mediálním partnerem v případě výjimečného utkání, v němž nepůjde jen o fotbal. Pražská SK Slavia v neděli 4. února ve Fortuna Areně od 15 hodin přivítá klub FC Vion Zlaté Moravce z nejvyšší slovenské ligy a duel bude mít také charitativní rozměr.

Zisk z prodeje vstupného na zápas prostřednictvím sítě Ticketportal, která patří do portfolia mediální skupiny MAFRA, bude věnován na dobročinné účely. Konkrétně půjde na konto Nadačního fondu Slavie, který si klade za cíl pomáhat tam, kde je potřeba, i za hranicemi fotbalového hřiště.

„Šéf Slovanu o nich vtipkoval. Teď Zlaté Moravce pozvala Slavia na generálku“

https://www.idnes.cz/fotbal/zahranici/slavia-praha-slovan-bratislava-dynamo-moskva-pratelsky-zapas-tvrdik-zlate-moravce.A240123_183542_fot_zahranici_duff

(zdroj: sport.iDNES.cz)

„Vstupenky na ligovou generálku jsou v prodeji“

https://www.slavia.cz/article/21428-Vstupenky-na-ligovou-generalku-jsou-v-prodeji

(zdroj: web SK Slavia Praha)