Dvě třetiny titulů MAFRA rostou, ukázaly výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za 4. Q 2019 a 1. Q 2020

  13:21

Aktuálně publikované výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020 potvrdily silnou pozici mediální skupiny MAFRA jakožto jedničky domácího tiskového trhu. Nárůst čtenosti zaznamenalo 20 z celkových 33 měřených titulů MAFRA. Úspěch zaznamenaly tituly MAFRA ve všech sledovaných segmentech. Mediální skupina MAFRA je aktuálně největším multimediálním domem v ČR, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Deníky:

Mladá fronta DNES se 494 tisíci čtenářů je nadále nejčtenějším celostátním zpravodajským deníkem.

Lidové noviny se 180 tisíci čtenářů bodují i díky čtenářsky atraktivním seriálům, jako například Budovatelé kapitalismu - sérii exkluzivních rozhovorů s aktéry velkého ekonomického třesku u příležitosti 30. výročí sametové revoluce, který je aktuálně k dispozici v rámci prémiového obsahu na iDNES Premium.

Metro zůstává nejčtenějším deníkem v Praze.

Týdeník 5plus2 překonal hranici 700 tisíc čtenářů na vydání.

Zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA dosahuje se 198 tisíci čtenářů dosud nejvyšší čtenosti, s téměř 10% meziročním růstem.

Lifestylové a společenské časopisy:

Meziročně i ve srovnání s posledními publikovanými údaji za 2. pololetí 2019 zaznamenaly nárůst tituly pro ženy, zejména tituly životního stylu, kde mediální skupina MAFRA dlouhodobě čtenářsky dominuje:

Žena a život, čtrnáctideník - nárůst čtenosti na 238 tisíc čtenářek a čtenářů na vydání.

Cosmopolitan, měsíčník - roste na 116 tisíc a Harper’s Bazaar, měsíčník - nárůst na 51 tisíc čtenářů a čtenářek na vydání.

Můj svět, měsíčník – s 92 tisíci čtenářů zaznamenal nejvyšší nárůst, když meziročně vzrostl o čtvrtinu a od posledních měřených dat o více než 40 %.

Tina, týdeník - čtenost roste na 154 tisíc čtenářů.

Rytmus života, týdeník, osloví téměř 400 tisíc čtenářů na vydání.

Pestrý svět, týdeník si přečte 237 tisíc čtenářů.

Televizní časopisy:

Meziročně i ve srovnání s posledními publikovanými údaji za 2. pololetí 2019 roste čtenost také všem televizním titulům MAFRA:

TV Max, čtrnáctideník, leader v segmentu - vede se 422 tisíci čtenáři.

Týdeník Televize, týdeník(104 tisíc čtenářů), TV Revue, čtrnáctideník(91 tisíc čtenářů)a TV Plus 14, čtrnáctideník(81 tisíc čtenářů) zaznamenaly od posledních zveřejněných výsledků nárůst o 10 a více procent.


Zdroj: Media projekt za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020