Do Media projektu vstupuje týdeník Čas pro hvězdy z portfolia mediální skupiny MAFRA. Osloví 62 tisíc čtenářů na vydání

  14:08

Čas pro hvězdy, úspěšný společenský týdeník pro ženy, nabízející aktuální informace výhradně o českých celebritách, nově vstupuje do národního výzkumu čtenosti Media projekt v rámci kategorie „Společenské časopisy“. Dle čerstvě publikovaných výsledků za 2. pololetí roku 2020 dosahuje čtenost časopisu Čas pro hvězdy 62 tisíc čtenářů. Prodaný náklad, který je distribuován zejména prostřednictvím pultového prodeje, převyšuje 33 tisíc výtisků na vydání.

Čas pro hvězdy je spolu s časopisy Rytmus života a Pestrý svět zároveň součástí silné inzertní kombinace „Be Hvězdná party“ s celkovým zásahem začínajícím na 555 tisících čtenářů při jednom inzerátu v každém z titulů.

Čas pro hvězdy pravidelně každý týden předkládá atraktivní mix informací ze světa showbyznysu, exkluzivní rozhovory, užitečné rady a zábavní a servisní témata. Články ze společnosti jsou stručné, přehledné a doplněné velkorysými fotografiemi. V sekci „Čas na zábavu“ čtenářky najdou módní a kosmetické tipy, rubriky zaměřené na zdraví, cestování a životní styl, nechybí ani luštění a dvoustrana tématických receptů.

Zdroje:

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2020; kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR, 2. pololetí 2020