Časopis Žena a život č. 6 z portfolia mediální skupiny MAFRA dosáhl v březnu rekordních prodejů

  12:55

Vydání čtrnáctideníku Žena a život z 18.3.2020 na téma jarního detoxu těla i duše dosáhlo rekordních prodejů. Březnového čísla 6 se speciálním příbalem sprchových olejů se prodalo celkem 61 836 kusů. V kategorii časopisů životního stylu pro ženy je Žena a život lídrem ve čtenosti.

„Těší mě, že i během náročného období, které nás (nejen v České republice) velmi zasáhlo, mají čtenářky časopisu Žena a život stále chuť číst a touhu po inspiraci. Díky našemu partnerovi jsme jim kromě zajímavého jarního čtení navíc mohli nabídnout hodnotný kosmetický dárek, který udělal radost každé z nich,” řekla k výsledkům Zuzana Zbořilová, šéfredaktorka titulu.

Lifestylový časopis Žena a život na českém trhu působí už 26 let. Je určen ženám ve věku 25–45 let a jako jeden z mála dokáže kombinovat prvky světových trendů s českou realitou, a to nejen v módě, kosmetice, ale i vaření, dekoru a podobně.

Dle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020 se čtrnáctideník Žena a život drží na špici v kategorii časopisů životního stylu pro ženy a jak meziročně, tak ve srovnání s posledními publikovanými údaji za 2. pololetí 2019, posílil ve čtenosti na 238 tisíc čtenářek a čtenářů.

Zdroj: MAFRA, a.s., Media projekt za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020