Časopis Harper’s Bazaar dnes spouští nový web. Nabídne jedinečný lifestylový obsah v sofistikovaném designu

  10:03

Lifestylový měsíčník Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA dnes, v pondělí 16. května, spouští web www.harpersbazaar.cz v nové podobě. Představuje sofistikovaný, elegantní i provokativní design a pečlivě kurátorovaný obsah, který perfektně zapadá do portfolia značky. Čtenáři se mohou těšit na stylový a inteligentní pohled na módu, krásu, svět známých osobností i každodenní život z různých odvětví, stejně tak jako na velmi autoritativní vhled do kulturního dění. Jedná se o první platformu v rámci nově vznikajícího digitálního hubu lifestylového portfolia MAFRA.

Nový web www.harpersbazaar.cz nepřináší jen aktuální informace ze světa lifestylu, které jsou dnes samozřejmostí, ale jde hlouběji pod povrch jednotlivých témat. V rámci své platformy HB LOVERS proto spolupracuje s těmi nejzajímavějšími lidmi z různých odvětví – s umělci, designéry, známými osobnostmi či spisovateli, kteří mají unikátní vhled do svého pole působnosti. Vzniká tak jedinečný obsah, který oslovuje publikum napříč generacemi, i ty nejzajímavější značky na trhu. To vše ještě v užším propojení se sociálními sítěmi, které také dostaly novou podobu.

„Jsem nadšená, že konečně můžeme představit novou podobu webu www.harpersbazaar.cz a také Instagramu. Harper’s Bazaar je nejstarším módním titulem na světě s tradicí dlouhých 150 let, ale i přes svou bohatou minulost hledí stále více do budoucnosti. Ukazuje práci vizionářských stylistů, expresivních fotografů, nadaných designérů, ale i talentovaného týmu, který má skvělý cit pro to, co baví české publikum. Chceme čtenářům nabídnout prostor pro inspiraci, ve kterém se budou střetávat zajímavé nápady, příběhy, osobnosti i autoři, říká Tatiana Urbanová, Head of social HUB pro lifestylové tituly mediální skupiny MAFRA.

Web www.harpersbazaar.cz je součástí nově vznikajícího digitálního hubu lifestylového portfolia MAFRA a brzy se k němu připojí i platformy dalších titulů - Cosmopolitan: www.cosmopolitan.cz a Esquire: www.esquire.cz. Mediální skupina MAFRA tímto krokem dále posiluje svoji pozici v oblasti lifestylu na českém online trhu.