Časopis Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA nově se sloganem „Man at His Best“

  11:06aktualizováno  11:06

Měsíčník Esquire je nejprestižnějším světovým pánským časopisem na českém mediálním trhu. Tuto skutečnost vždy odráží také výběr a zpracování témat. Od červnového čísla čtenáři v časopise najdou nejen řadu nových rubrik zabývajících se gastronomií, módou a technologiemi, ale také rozhovory se světovými celebritami, reportáže z konce světa, vrcholu slávy i okraje společnosti, analýzy nejnovějších byznysových, módních i zdravotních trendů a samozřejmě příběhy mužů, kteří hýbou světem. Zkrátka „Man at His Best“.

Esquire představuje nekompromisního průvodce světem moderních mužů. Už od svého založení v roce 1933 kombinuje kvalitní žurnalistiku s tématy, která právě hýbou společností. Legendární šéfredaktor amerického vydání David Granger vždy říkal, že opravdu dobrá novinařina by se měla číst jako fikce. A že Esquire učiní svému poslání za dost až ve chvíli, kdy má i ten nejcyničtější čtenář slzy v očích. Jeho postoj dokonale ztělesňuje také nápis, který nově naleznete na hřbetu českého Esquiru, a který dlouhá léta doprovázel i ten americký. Nápis, který, jak pevně věříme, není jen dalším prázdným sloganem, ale příslibem: Man at His Best,“ uvedl Petr Matějček, šéfredaktor titulu.

Časopis Esquire v současnosti vychází ve 24 mezinárodních mutacích a čte ho více než 9 milionů mužů na celém světě. V České republice byl poprvé vydán v roce 1996.

Červnové číslo s legendárním šampionem v těžké váze Mikem Tysonem na titulní straně je právě v prodeji.