Technické specifikace reklam
Story Square
Jedná se o atraktivní a progresivní formát, který svým chováním připomíná oblíbené "stories" na sociálních sítích. V krátkých sekvencích se mohou střídat obrázky i video spoty. Uživatel může mezi jednotlivými kreativami listovat nebo je přeskakovat. Tento formát nelze přehlédnout na domovské stránce ani v článku.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Celkově se kreativa může skládat z 2-5 snímků. Do jednotlivých snímků mohou být vloženy statické obrázky nebo videa. Ale pozor: video je možné vložit do maximálně tří snímků. Story se tedy může skládat z 2-5 obrázků nebo z 2-3 videí. Video můžete doplnit ještě statickými obrázky tak, aby celkový počet nepřekročil 5 snímků. Každý snímek je viditelný 5 sekund a poté se zobrazí další.
Formát
- Obraz (JPG, PNG)
- Video formát: MP4; kodek: H.264
Rozměr
- 480×480 px
Maximální datová velikost
- Obrázek: max. 200 KB
- Video: max. 100 MB
Počet dodaných obrázků nebo videí
- Obrázek: min. 2 - max. 5
- Video: max. 3
Pozor: Obrázky nebo kombinace obrázků a videa nesmí překročit celkový počet pěti snímků.
Volitelné možnosti
- Výzva ke kliku (Call-to-Action)
Doporučujeme jedno z následujících: - Zjisti více
- Více zde
- Sleduj dále
- Kup zde
- Kontaktuj nás
- Logo
- Minimální rozměr: 70×70 px
Další info
- Každý snímek může být prokliknutelný na jinou URL
- Každý snímek je viditelný 5 sekund
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, dle našich specifikací.
- Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.