Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Story Square

Jedná se o atraktivní a progresivní formát, který svým chováním připomíná oblíbené "stories" na sociálních sítích. V krátkých sekvencích se mohou střídat obrázky i video spoty. Uživatel může mezi jednotlivými kreativami listovat nebo je přeskakovat. Tento formát nelze přehlédnout na domovské stránce ani v článku.

Reálný náhled

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Celkově se kreativa může skládat z 2-5 snímků. Do jednotlivých snímků mohou být vloženy statické obrázky nebo videa. Ale pozor: video je možné vložit do maximálně tří snímků. Story se tedy může skládat z 2-5 obrázků nebo z 1-3 videí. Video můžete doplnit ještě statickými obrázky tak, aby celkový počet nepřekročil 5 snímků. Každý snímek je viditelný 5 sekund a poté se zobrazí další.

Formát

  • Obraz (JPG, PNG)
  • Video formát: MP4; kodek: H.264

Rozměr

  • 480×480 px

Maximální datová velikost

  • Obrázek: max. 200 KB
  • Video: max. 100 MB

Počet dodaných obrázků nebo videí

  • Obrázek: min. 2 - max. 5
  • Video: max. 3
  • Pozor: Obrázky nebo kombinace obrázků a videa nesmí překročit celkový počet pěti snímků.

Volitelné možnosti

  • Výzva ke kliku (Call-to-Action)
    Doporučujeme jedno z následujících:
    • Zjisti více
    • Více zde
    • Sleduj dále
    • Kup zde
    • Kontaktuj nás
  • Logo
    • Minimální rozměr: 70×70 px

Další info

  • Každý snímek může být prokliknutelný na jinou URL
  • Každý snímek je viditelný 5 sekund

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.