Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Double InterScroller

Nejenom na desktopu, ale i v mobilní verzi našeho webu nabízíme možnost umístění brandingu. Ten se v tomto případě nezobrazuje okolo stránky, ale přímo v rubrice nebo v článku. Díky své šířce přes celý displej je při rolování stránkou pro uživatele zcela nepřehlédnutelný. K Interscrolleru se v tomto případě přidává průsvitná, druhá vrstva, která může obsahovat obrázek nebo text a dodává tak brandingu ještě hlubší rozměr.

Reálný náhled

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

  • Spodní vrstva: Obraz (JPG, PNG)
  • Horní vrstva: Obraz (PNG)

Rozměr

  • Spodní vrstva: 768×1230 px
  • Horní vrstva: 768×1000 px
  • Pozor! Nejdůležitější sdělení doporučujeme umístit do bezpečné zóny o šířce 615 a výšce 880 px. V tomto rozlišení uvidí reklamu bez problémů největší počet uživatelů.

Maximální datová velikost

  • 200 kB (pro obě vrstvy dohromady)

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Chcete mobilní video branding?

V tomto případě je potřeba dodat banner dle specifikace pro mobilní vertikální video.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.