Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

DoubleBranding

Doublebranding je velice oblíbená verze reklamního formátu. Vychází z brandingu, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživatel jej má na očích po celou dobu rolování stránky. V této variantě je však doplněn o velmi zajímavou a hravou funkci: pokud uživatel přejíždí myší zleva doprava nebo zeshora dolů (a samozřejmě i opačně), střídají se mezi sebou dvě různé kreativy.

Reálný náhled Šablona Zdrojové soubory

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

DoubleBranding se skládá ze dvou obrazů které se překrývají přes sebe.

Formát

Rozměr

  • 2000×1280 px

Maximální datová velikost

  • 400 kB (platí pro oba obrazy dohromady)

Požadavky na vzhled

  1. Důležitá reklamní sdělení umístit do plochy 1366×768 (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Chcete v hlavičce brandingu animace nebo video?

K tomuto účelu je potřeba dodat ještě formát MegaBoard. Pakliže nechcete mít v hlavičce brandingu nějaké animace tak Megaboard nedodávejte! Pro animace v rámci celé plochy brandingu můžete využít formát HTML5.

Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?

V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.