Technické specifikace reklam
Cascade
Cascade vychází z formátu branding, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživateli je na očích po celou dobu rolování stránky. Je však doplněn o skvělou efektní funkci, kdy se kreativy v megaboardu samy střídají a po kliknutí se pod sebe rozbalí další dvě okna, která odhalí uživateli další obsah v podobě obrázků nebo videí. Lze jej nasadit samostatně nebo s brandingovým pozadím.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Požadavky pro Branding Cascade
- Je potřeba dodat statický Branding dle specifikací níže.
- Cascade: 3x obraz nebo HTML5 dle specifikací níže.
- Volitelně lze do jednoho obrazu vložit video dle specifikací níže.
Při využití základní animace reklamního formátu postačí dodat statické obrázky (JPG, PNG) odděleně, ke kompletaci banneru dojde na naší straně.
V případě rozšířených animací, použití dynamických prvků nebo vložení videa, je nutné dodat podklady pro jednotlivé části vytvořené v HTML jako samostatné archivy ZIP. Ke kompletaci banneru dojde na naší straně
Format
- Branding: Obraz (JPG, PNG)
- Cascade: 3x Obraz (JPG, PNG, GIF) nebo HTML5
- Volitelně video: kodek-H.264, kontejner-MP4
Rozměr
- Branding: 2000×1280 px
- Cascade (3x Obraz nebo HTML5): 998×200 px
- Volitelně video: max. 998x200 px (např. 355×200 px)
Pojmenování souborů
Pro urychlení procesu nasazení pojmenujte soubory tímto způsobem:
- Klient+Akce+Branding (př.: CSOB_Karty_Branding)
- Klient+Akce+Cascade+1 (př.: CSOB_Karty_Cascade_1)
- Klient+Akce+Video (př.: CSOB_Karty_Video)
Maximální datová velikost
- Branding: 400 kB
- Cascade (3x Obraz nebo HTML5): 300 kB (platí pro všechny obrazy dohromady).
- Volitelně video: max. datová velikost 2 MB
Požadavky na vzhled Brandingu
- Kreativa nesmí být transparentní
- Důležitá reklamní sdělení umístit do sloupce širokého 1366×768 px (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, 1x URL s UTM parametry.
- Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).
Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?
V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.