Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Branding Paralax

Branding Paralax vychází z formátu branding, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživatel jej má na očích po celou dobu rolování stránky. Je však doplněn o velmi zajímavou a hravou funkci, kdy při rolování stránky ze shora dolů či naopak střídá mezi sebou dvě různé kreativy.

Reálný náhled

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Branding Paralax se skládá ze dvou obrazů které se překrývají přes sebe.

Formát

Rozměr

  • 2000×1280 px

Maximální datová velikost

  • 400 kB (platí pro oba obrazy dohromady)

Požadavky na vzhled

  1. Důležitá reklamní sdělení umístit do plochy 1366×768 (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Chcete v hlavičce brandingu animace nebo video?

K tomuto účelu je potřeba dodat ještě formát MegaBoard. Pakliže nechcete mít v hlavičce brandingu nějaké animace tak Megaboard nedodávejte! Pro animace v rámci celé plochy brandingu můžete využít formát HTML5.

Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?

V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.