Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Branding AdTabs

Branding AdTabs vychází z formátu branding, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživatel jej má na očích po celou dobu rolování stránky. V tomto případě je však branding doplněn o ikony umístěné na boku, které se po kliknutí rozbalí a odkryjí tak další obsah v podobě obrázků nebo videí.

Reálný náhled Šablona

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

  • Obraz (JPG, PNG, GIF)
  • Volitelně můžete přidat Video (kodek-H.264, kontejner-MP4)

Rozměr

  1. Obraz Branding: 2000×1280 px
  2. Obraz Tile: 80×80 px (možno dodat 3 až 5 obrázků)
  3. Obraz TileExpand: 620×700 px (možno dodat 3 až 5 obrázků)
  4. Volitelně Video: 620×700 px (max. 1 video)

Pojmenování souborů

Pro urychlení procesu nasazení pojmenujte soubory tímto způsobem:

  1. Klient+Akce+Branding (př.: CSOB_Karty_Branding)
  2. Klient+Akce+Tile+Číslo (př.: CSOB_Karty_Tile_1)
  3. Klient+Akce+TileExpand+Číslo (př.: CSOB_Karty_TileExpand_1)
  4. Klient+Akce+Video (př.: CSOB_Karty_Video)

Maximální datová velikost

  • Obraz Branding: 400 kB
  • Obraz Tile: 10 kB/1 obrázek
  • Obraz TileExpand: 80 kB/1 obrázek
  • Video: soubor max. 1 MB | datový tok max. 256 kb/s

Požadavky na vzhled Brandingu

  1. Kreativa nesmí být transparentní
  2. Důležitá reklamní sdělení umístit do sloupce širokého 1366×768 px (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, 1 URL s UTM parametry.
  • Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.

Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.