Zpět do katalogu reklam
Technické specifikace reklam
Branding AdTabs
Branding AdTabs vychází z formátu branding, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživatel jej má na očích po celou dobu rolování stránky. V tomto případě je však branding doplněn o ikony umístěné na boku, které se po kliknutí rozbalí a odkryjí tak další obsah v podobě obrázků nebo videí.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Formát
- Obraz (JPG, PNG, GIF)
- Volitelně můžete přidat Video (kodek-H.264, kontejner-MP4)
Rozměr
- Obraz Branding: 2000×1280 px
- Obraz Tile: 80×80 px (možno dodat 3 až 5 obrázků)
- Obraz TileExpand: 620×700 px (možno dodat 3 až 5 obrázků)
- Volitelně Video: 620×700 px (max. 1 video)
Pojmenování souborů
Pro urychlení procesu nasazení pojmenujte soubory tímto způsobem:
- Klient+Akce+Branding (př.: CSOB_Karty_Branding)
- Klient+Akce+Tile+Číslo (př.: CSOB_Karty_Tile_1)
- Klient+Akce+TileExpand+Číslo (př.: CSOB_Karty_TileExpand_1)
- Klient+Akce+Video (př.: CSOB_Karty_Video)
Maximální datová velikost
- Obraz Branding: 400 kB
- Obraz Tile: 10 kB/1 obrázek
- Obraz TileExpand: 80 kB/1 obrázek
- Video: soubor max. 1 MB | datový tok max. 256 kb/s
Požadavky na vzhled Brandingu
- Kreativa nesmí být transparentní
- Důležitá reklamní sdělení umístit do sloupce širokého 1366×768 px (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, 1 URL s UTM parametry.
- Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.