Zpět do katalogu reklam
Technické specifikace reklam
Dynamický Gigaboard (480x960)
Mimořádný formát pro vaše produkty. Díky svému umístění a velikosti je velmi účinný. Je rozdělen do osmi polí které v sobě mohou díky animaci zobrazovat až čtyři obrázky. Pozor: Baner je stále v testovací fázi!
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Základní informace
Baner je rozdělen na osm polí. Každé pole může zobrazovat až čtyři obrázky které se postupně prostřídají. Přechod mezi obrázky tvoří 3D animace rotující kostky.
Pozor: Baner je stále jen v testovací fázi!
- Prodleva po které se otáčí kostka v dalším poli: 2s (může být změněno)
- Pořadí polí ve kterém se otáčejí kostky: A, B, C, D, E, F, G, H (může být změněno)
- Některé strany kostek se mohou na všech polích otočit najednou a tak zobrazit reklamní sdělení přes celou plochu Gigaboardu. (může být změněno)
- Doba kdy budou kostky všech polí najednou zobrazoat sdělení přes celou plochu banneru: 8s (může být změněno)
- Barva písma: Bílá (může být změněno)
- Rychlost otočení kostky: 2s (může být změněno)
- Formát: XML feed
- Rozměr baneru: 480x960 px
- Rozměr jednoho pole: 240x240 px
- Datová velikost jednoho obrázku v poli: 15 kB (pouze orientační, důležité je aby všechny obrázky dohromady nepřekročily celkovou velikost banneru)
- Počet obrázků v jednom poli: až 4
- Počet polí: 8
- Celkový počet všech obrázků: je násobkem 8 tedy 8,16, 24 až maximálně 32 obrázků.
- Maximální datová velikost (všech obrázků dohromady): max. 400 kB
Vzor XML feedu
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.