Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Stírací branding

Stírací branding je velice oblíbená verze reklamního formátu. Vychází z brandingu, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživatel jej má na očích po celou dobu rolování stránky. V tomto případě je však branding doplněn o velmi zábavný efekt stírání, kdy uživatel myší postupně odkrývá obrázek skrytý pod původní vrstvou brandingu, podobně jako kdyby stíral hrací los.

Reálný náhled Šablona Zdrojové soubory

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Stírací Branding se skládá ze dvou obrazů které se překrývají přes sebe.

Formát

Rozměr

  • 2000×1280 px

Maximální datová velikost

  • 400 kB (platí pro oba obrazy dohromady)

Požadavky na vzhled

  1. Důležitá reklamní sdělení umístit do plochy 1366×768 (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?

V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.