Technické specifikace reklam
StickyBranding
Sticky Branding je neobvyklý formát, který se skladá z Brandingu a fixního leaderboardu. Při scrollování zůstává leaderboard stále na své pozici a obsah stránky zajíždí pod něj. Vpravo nahoře je viditelný křížek na zavření, po kliku se leaderboard schová.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
StickyBranding se skládá ze dvou částí:
- Standardní Branding
- Sticky LeaderBoard (pod který stránka zajíždí při odrolovávaní dolů)
Formát
Rozměr
- Branding: 2000×1280 px
- Sticky LeaderBoard: 1100×230 px
Maximální datová velikost
- 400 kB (pro oba bannery dohromady; v případě HTML5 max. 600 kB)
Požadavky na vzhled
- Kreativa (zvláště LeaderBoard) nesmí být transparentní
- Důležitá reklamní sdělení umístit do plochy 1366×768 (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.
Externí zobrazovací kód
- Ano, dle našich specifikací.
- Akceptované kódy třetích stran: AdForm, (DCM - pouze u statického formátu obrazu.)
Pozor! Všechny zobrazovací kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, dle našich specifikací.
- Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius,
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.
Chcete mít Sticky Branding animovaný?
K tomuto účelu je potřeba dodat LeaderBoard ve formě HTML5.
Chcete mít Sticky Branding s videem?
K tomuto účelu dodejte podklady dle specifikací pro Sticky Video Branding.
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.