Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Nativní reklama

Nenápadná, ale účinná. Nativní reklama je velice chytře umístěná mezi články, a to napříč celým webem iDNES, Lidovky a Expres. Během prohlížení aktuálního dění nebo zajímavostí v oblíbené rubrice tato reklama rozhodně nikomu neunikne.

Reálný náhled

Dostupné na webech

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

  • Obraz (JPG, PNG, GIF neanimovaný)
  • Sdělení: Text

Rozměr

  • Obraz: 230×129 px + 172×129 px
  • Sdělení: Nadpis: 56 znaků včetně mezer; Text: 133 znaků včetně mezer

Maximální datová velikost

  • 15 kB

Upozornění: U mobilní verze nativní reklamy se ve výpisu článků zobrazuje pouze obrázek a nadpis.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius, IAS, DoubleVerify.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.