Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Komerční sdělení (PR články)

Pokud Vám pro Vaše zviditelnění nestačí pouze obrazová reklama a rádi byste se s uživateli podělili i o nějaký zajímavý textový obsah, neváhejte a využijte možnosti umístit svůj vlastní článek do Vámi vybrané rubriky. Ke sdělení můžete samozřejmě připojit i fotografie, aby bylo pro čtenáře ještě poutavější.

Reálný náhled

Upozornění pro PR články:

  • Doporučujeme podklady ke článku zasílat s předstihem, na zpracování článku máme 3 pracovní dny.
  • Pokud si přejete mít v textu i hypertextové odkazy, potom je důležité tato místa v textu vyznačit. V PR článku může být umístěna fotogalerie. V článku nemohou být umístěny impresní kódy (tracking codes).
  • Na mobilní verzi je v nabídce článku vidět pouze titulek.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.

Technické specifikace PR článku

  • Rozměr hlavního obrázku: 630x360 px (nutno dodat vždy, bez něj není možno článek publikovat)
  • Datová velikost obrázku: max. 2MB a musí být horizontální orientace bez animace, (musí být vytvořen v barevném prostoru RGB (nikoliv CMYK) a rozlišení 72 DPI)
  • Formát: JPG, PNG
  • Sdělení

  • TITULEK: 70 znaků včetně mezer, (slova v titulku nesmí být použita jako hypertextový odkaz)
  • PEREX: 300 zn. vč. mezer, (slova v perexu nesmí být použita jako hypertextový odkaz)
  • TEXT: rozsah textu závisí na klientovi, doporučujeme jednu stranu A4 standardní řádkování

Všechny hypertextové odkazy v PR článcích budou při zveřejnění automaticky označeny parametrem rel="sponsored".