64 % zákazníků potvrzuje rostoucí zájem o slevové kupóny

  11:40

Z ankety na portálu AkcniCeny.cz, patřícího do mediální skupiny MAFRA, vyplývá, že většina nakupujících má zájem o slevové kupóny, jejichž obliba tak stále roste. 41 % zákazníků zajímají především kupony na nákupy v hypermarketech a supermarketech, téměř pětinu zákazníků osloví slevové kupony, které nabízejí hobbymarkety či obchody s nábytkem.

V anketě odpovídalo 1 338 lidí, návštěvníků portálu AkcniCeny.cz, který umožňuje kromě jiného prohlížení letáků největších českých obchodníků on-line a na jednom místě. Mezi další oblíbené kategorie kuponů patří elektronika (13 %), parfémy a kosmetika (8 %), móda (8 %) a sport (8 %).

Slevové kupony byly v posledních letech doménou především on-line obchodů. Nyní se těší čím dále větší oblibě i mezi off-line prodejci, kteří tak mohou efektivně oslovit zákazníky, vyhledávající informace o nakupování on-line. Toho důkazem jsou poslední kupony společností Tesco a OBI, které si na portálu AkcniCeny.cz vytisklo přes 8 000 lidí.

Dnešním dnem je na AkcniCeny.cz spuštěna nová sekce Kupony, která umožňuje vytisknout či stáhnout si slevu například 40 % na ložnice v prodejnách Sconto nábytek, 20 % na nezlevněné parfémy ve Fann Parfumerii či slevový kupon do Intersparu. Sekci naleznete na AkcniCeny.cz/kupony.

ac logo