Týdeník TÉMA stále posiluje, má opět rekordní čtenost i prodaný náklad

  12:46aktualizováno  12:46

Špičkové postavení týdeníku TÉMA na českém mediálním trhu potvrzují dnes zveřejněné výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2.–3. čtvrtletí 2016. Týdeníku TÉMA roste meziročně čtenost více než dvojnásobně na 140 tisíc čtenářů na vydání. Ve stejném období roste o 73 % také prodaný náklad, díky kterému je týdeník TÉMA nejprodávanějším zpravodajským týdeníkem na pultech. Aktuální prodaný náklad podle auditu ABC ČR činí 55 589 výtisků na vydání v září 2016 a jde o druhou nejvyšší měsíční hodnotu v celé historii vydávání titulu.

„Čtenářsky nejúspěšnějším vydáním za 3. čtvrtletí se stalo letní dvojčíslo s českými hrady a zámky, které si zakoupilo přes 70 000 čtenářů. Kromě cestování jsou velmi oblíbené i rozhovory s kapacitami medicíny a materiály o zdravém životním stylu,“ říká Zdeněk Šustr, šéfredaktor týdeníku TÉMA.

Týdeník TÉMA, který v říjnu oslavil své druhé narozeniny, oslovuje širokou čtenářskou obec. Oblibu zaznamenává více u čtenářek než čtenářů a často jde o ženy, které mají děti. Jsou ekonomicky aktivní - týdeník TÉMA zajímá příjmově i sociálně střední a vyšší vrstvu obyvatelstva, nadprůměrné zastoupení mají čtenáři s vyšším postavením v zaměstnání nebo podnikání.