Tituly MAFRA posilují na trhu zpravodajských deníků, čte je každý druhý čtenář

  14:17

Mediální skupina MAFRA posiluje svoji klíčovou pozici vydavatele zpravodajských deníků. Deníky MAFRA zaujímají dohromady rostoucí, téměř poloviční podíl na trhu zpravodajských deníků (48 %). Čtenost je vyšší i u dalších titulů mediální skupiny MAFRA. Dle aktuálních výsledků výzkumu měření čtenosti Media projekt (za 4. čtvrtletí 2015 a 1. čtvrtletí 2016) nárůst zaznamenal týdeník TÉMA a deník Lidové noviny. Deníky MF DNES, Metro a týdeník 5plus2 si drží svou stabilní pozici na českém tiskovém trhu.
Nejčtenější zpravodajský deník MF DNES s 631 tisíci čtenáři na vydání zvýšil odstup nad klesajícím Deníkem. Lidovým novinám čtenost vzrostla o 3 % na aktuálních 205 tisíc čtenářů na vydání, o 8 % posiluje i jejich magazín Pátek LN (243 tisíc čtenářů na vydání). Deník Metro s 211 tisíci čtenáři na vydání zůstává nejčtenějším deníkem v Praze a okolí (a s 434 tisíci čtenáři na vydání významným celostátním titulem).
Týdeník TÉMA významně roste na 99 tisíc čtenářů na vydání, týdeník 5plus2 zůstává s 922 tisíci čtenáři na vydání nejčtenějším týdeníkem.