Tištěné tituly MAFRA příznivě rozvíjejí svůj redakční a inzertní potenciál

  14:26aktualizováno  14:26

Podle aktuálních výsledků výzkumu čtenosti Media projektu za 2. pololeti 2016 si tituly MAFRA zachovávají svou sílu napříč celým tiskovým trhem. Mladou frontu DNES, Lidové noviny nebo Metro si mezi ostatními deníky vybralo více než 40 % čtenářů.

„Mediální skupina MAFRA je nejen stabilizovaná, ale i podporovaná kvalitním obsahem, představuje solidní potenciál silného inzertního zásahu mnoha cílových skupin,“ říká Štěpán Košík, předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.

MF DNES si dlouhodobě drží pozici nejčtenějšího celostátního zpravodajského deníku s 609 tisíci čtenáři na vydání. Pravidelně hočtou zejména lidé v produktivním věku, se středním a vysokoškolským vzděláním a se středním a vyšším společenským postavením.

Lidové noviny zaznamenávají nárůst čtenosti o 4 % ve srovnání s loňským rokem. Čte je 208 tisíc čtenářů na vydání. Nárůst čtenosti Lidových novin výrazně podpořil i meziroční růst počtu jejich předplatitelů. Lidové novinyvýrazně bodují u vysokoškolsky a středoškolsky vzdělaných čtenářů.

Titulem s výrazně největším růstem v celém tiskovém spektru titulů MAFRA je zpravodajský týdeník TÉMA, jehož celková čtenost roste, aktuálně ho čte 138 tisíc čtenářů na vydání, což představuje meziroční nárůst o 73 %.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje tituly pro široké spektrum čtenářů, což nám umožňuje u jednotlivých periodik přesně zacílit na konkrétní typ čtenářů i inzerentů. Osvědčilo se nám to například u seriálů Lidových novin, které přilákaly i mnoho nových předplatitelů,“ dodává Štěpán Košík.

Metro – deník zdarma si dlouhodobě zachovává pozici nejčtenějšího deníku v Praze a okolí s 230 tisíci čtenáři na vydání. Zachovává si silnou skupinu mladých čtenářů a zaznamenal také nárůst obliby u čtenářů s vysokoškolským vzděláním.

5plus2 – týdeník zdarma si s 836 tisíci čtenáři na vydání drží svou pozici největšího týdeníku na českém mediálním trhu.