MAFRA představila nové programové schéma Playtvak.cz a novinky v digitální inzerci

  17:31

Obchodní oddělení MAFRA představilo v rámci dnešního setkání s mediálními agenturami strategie v digitální inzerci, včetně nasazení nových inzertních formátů. Součástí prezentace byly i programové novinky na Playtvak.cz. Portál představil svoje podzimní programové schéma s novými pořady, logem i grafikou.

Maroš Varga, obchodní ředitel MAFRA, a.s., představil hlavní pilíře obchodní strategie v rámci digitální inzerce. Největší podíl inzertních příjmů budou i nadále generovat klíčové portály iDNES.cz a Lidovky.cz, kde jsou plánovány aktivity pro navýšení výkonu. Stále větší podíl na tržbách se generuje také v oblasti videoinzerce a nová série pořadů na Playtvak.cz růstový potenciál ještě více navyšuje.

Plánované navýšení výkonu se chystá i na webu Expres.cz a nasazení nových inzertních formátů se dočkají například Rajče.net a jízdní řády IDOS.

Obchod samozřejmě není jen o produktech, ale zejména o lidech. Jsme si vědomi důležitosti spolupráce s mediálními agenturami, mohu tedy potvrdit, že budeme v modelu pravidelných setkání pokračovat i do budoucna,“ dodal Maroš Varga, obchodní ředitel MAFRA, a.s.

Vladimír Mužík, ředitel videoobsahu mediální skupiny MAFRA, představil podzimní programové schéma Playtvak.cz. Ten je na trhu od loňského léta, vysílá aktuálně celkem 35 pořadů. Nově například životopisné dokumenty Dramatické životy a Pohnuté osudy, které volně navazují na oblíbený seriál Lidových novin. Úplně novým formátem jsou Retrozprávy, které diváky přenesou do dob vysílání před 30 lety, nebo sitkom Bude hůř v hlavní roli s Oldřichem Navrátilem. Všechny novinky navíc doplnila inovovaná grafika a logo. Změny souvisí i s nově koordinovaným videoobsahem v rámci skupiny MAFRA.

„Chceme posílit videoobsah, zpravodajství i zábavu, zefektivnit a propojit práci všech brandů pod značkou MAFRA, máme zkušenosti s televizní výrobou, což mnohé jiné mediální domy nemají,“ říká Vladimír Mužík, ředitel videoobsahu mediální skupiny MAFRA. A dodává: „Naší ambicí je přinášet ještě více kvalitních pořadů a samozřejmě i zvyšování příjmů z videoobsahu.“

�����