MAFRA je oficiální mediální partner České fotbalové reprezentace a Fanzóny UEFA Euro 2016

  14:15

Mediální skupina MAFRA je oficiálním mediálním partnerem české fotbalové reprezentace „A“ a také oficiálním mediálním partnerem Fanzóny UEFA Euro 2016. Jde o jediný oficiální prostor mistrovství Evropy ve fotbale pro fanoušky v České republice. Navíc se vstupem zdarma. Tituly mediální skupiny MAFRA vydávají u příležitosti ME ve fotbale sportovní speciály.

MAFRA bude mít své tradičně silné zastoupení na šampionátu ve Francii. Výkony českého týmu přímo na místě sleduje tým reportérů, fotografů a videoreportérů, kteří připravují obsah pro MF DNES, iDNES.cz, Lidové noviny a Lidovky.cz.

Speciál na iDNES.cz

Portál stejně jako u předchozích čtyř turnajů připravil speciální přílohu na adrese http://fotbal.idnes.cz/euro-2016.aspx . Čtenáři a fanoušci v ní najdou základní servis, včetně soupisky všech týmů, program zápasů, tabulky atd., a samozřejmě původní reportáže, rozhovory a další postřehy přímo z Francie, a to nejen ve formě článků, ale i bohaté fotogalerie a videoreportáží a on-line reportáží. Zápasy budou provázet bannery s aktuálním stavem utkání pro rychlý přehled a možnost prokliku přímo do on-line reportáže. Na Facebooku iDNES.cz/Sport (https://www.facebook.com/sportiDNES.cz) bude probíhat soutěž o nejnovější dres a míč české fotbalové reprezentace.

Každý den rozšířené vydání MF DNES

Sportovní příloha nejčtenějšího zpravodajského deníku je rozšířena proti běžným dnům a přinese víc fotbalových informací. Reportéři sledují i další témata, která s turnajem souvisí bezpečnost, zajištění akce, organizace, zákulisí apod.

Dnes od 16 hodin se otevřou brány Hyundai Czech Fan Parku v Praze, kde se návštěvníci dočkají „francouzského dne“. Kromě velkoplošné projekce zahajovacího duelu Francie–Rumunsko můžou navštívit koncert zpěvačky Ivy Frühlingové a kapely Žlutý pes.