MAFRA je generálním mediálním partnerem projektu Teribear Nadace Terezy Maxové dětem

  14:06

Mediální skupina MAFRA se i letos stala generálním mediálním partnerem charitativního projektu Teribear, který pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. Druhý ročník nonstop charitativního happeningu se uskuteční od 8. do 17. září na vyznačeném okruhu v Letenských sadech v Praze. Zúčastnit se může každý, kdo chce svým pohybem přispět na dobrou věc.

Pomoc potřebným považuji za naprostou samozřejmost každého jednotlivce a ideálně i každé firmy. MAFRA patří k firmám, které samozřejmě pomáhají, a smysluplné charitativní projekty s jasným a průkazným zaměřením výrazně podporuje. Teribear je projekt přesně tohoto typu, navíc plný nejen radosti z pohybu, ale i osobní radosti každého účastníka jít pomáhat. S Nadací Terezy Maxové dětem spolupracujeme dlouhodobě a partnerství, kterého si velmi vážíme, jsme loni stvrdili i memorandem,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko.

Stačí si koupit čip za jednorázový poplatek 100 korun, kterým přispějete na dobrou věc, a pak si i opakovaně zaběhnout nebo projít Teribear okruh dlouhý 1,25 km. Okruh je otevřený nonstop, tj. v kteroukoli denní či noční hodinu. Za každý uběhnutý či ušlý kilometr věnují partneři akce 50 korun na podporu konkrétních příběhů či projektů Nadace Terezy Maxové dětem.

„Po úspěšném loňském prvním ročníku bychom letos rádi na Letné přivítali ještě více lidí, kteří chtějí spojit vlastní pohyb s konkrétní pomocí. Pro návštěvníky jsme letos připravili několik novinek. V registracích přibyly dvě nové, skupinové kategorie – rodina a týmy, které rozšíří individuální kategorie muži, ženy a děti do 14 let. Věřím, že účastníci také ocení lepší osvětlení trati, čaj či kávu, které budou na trati k dispozici, speciální merchandising či sportovní doprovodný program, který každý den zpestří,“ říká ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem Terezie Sverdlinová. A dodává:„Doufám, že i letos zažijeme na Letné mimořádnou atmosféru. Snad k ní přispěje i fakt, že každý zdolaný kilometr partneři akce podpoří ne deseti korunami, jako tomu bylo loni, ale padesáti korunami.“

Všech deset příběhů uveřejnila OnaDnes.cz. Redaktorky také vyběhnou na trať a poběží za příběh, který vyberou v anketě čtenáři. Hlasovat mohou zde:

http://ona.idnes.cz/ankety.aspx?idanketa=A20160905_jup_689

„dyҸ�l:�