MAFRA posílila, koupila realitního specialistu AdInternet

  11:28

Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio o českou společnost AdInternet, která se specializuje na prodej nových domů a bytů přes internet. Multimediální dům tak posílí svůj on-line katalog nemovitostí Reality.idnes.cz, který je druhý největší na českém internetu, a zvýší tak svůj tržní podíl v oboru.

„Náš katalog Reality.idnes.cz organicky roste a daří se mu velmi dobře. Věříme, že know-how a kontakty kolegů z AdInternet pomohou přinést ještě lepší výsledky,“ říká člen představenstva MAFRA zodpovědný za digitální divizi Michal Hanák.

AdInternet pomáhá developerům prodávat nové domy a byty formou tzv. lead-generation. Oproti standardnímu modelu, kdy developer platí za marketing dopředu a bez garancí prodejních výsledků, AdInternet získává klienty pro developery na vlastní náklady a dostává za to od developerů odměnu až po úspěšných prodejích nemovitostí. Má smlouvy s více než 60 developery a propaguje téměř 130 projektů nového bydlení, a to jak na vlastních stránkách s agregovanými nabídkami, tak na speciálních stránkách developerských projektů.

„Vytvořili jsme market standard v oboru lead-generation v realitách. Navíc jsme po čtyřech letech stále jediní na trhu,“ dodává Michal Hanus z investiční skupiny Chenen, která svůj podíl v AdInternet prodala.

MAFRA koupila celých 100 procent společnosti AdInternet. Cenu se obě strany rozhodly nezveřejnit.

Z pěti bývalých společníků zůstávají ve společnosti dva. Zakladatel Jakub Zamrazil bude zároveň jednatelem AdInternet ve vlastnictví MAFRA, Petr Makovský zůstává obchodním ředitelem AdInternet. Dalšími jednateli za MAFRA jsou Michal Hanák a produktový ředitel Patrik Mališ.