MAFRA koupila úspěšný server AAAPOPTÁVKA.CZ

  13:07

Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio online služeb o největší poptávkový systém v České republice AAAPOPTÁVKA.CZ, který pomohl najít kvalitní služby nebo řemeslníky už více než 600 tisícům lidí.

„Strategií mediální skupiny MAFRA je vedle posílení printových aktivit využití potenciálu růstu v digitální oblasti. Získání většinového podílu na serveru AAAPOPTÁVKA.CZ zapadá do této strategie. Kombinace inovativního a úspěšného obchodního nápadu s mediální a marketingovou silou MAFRA přinese uživatelům a zákazníkům nové obchodní možnosti,“ uvedl Johannes Werle, CEO a předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.

Akvizice AAA Poptavka

Hlavním záměrem projektu je úspora zákazníkova času při hledání zboží či služeb, a zároveň možnost oslovit širokou škálu dodavatelů. Zakladatelem projektu je internetový podnikatel Pavel Matoušek, který jej úspěšně spustil již v roce 2007.

„AAAPOPTÁVKA.CZ umožňuje statisícům lidí poptat jednoduše a zdarma kvalitní řemeslníky nebo dodavatele služeb a při výběru z došlých nabídek zvolit tu nejvýhodnější a ještě ušetřit,“ doplnil Pavel Matoušek.

Akvizice AAA Poptavka

MAFRA plánuje propojení této nové služby v portfoliu s nejaktuálnějším firemním katalogem Topkontakt.cz, který má nyní databázi 2.043.871 firemních adres včetně poboček, provozoven a sídel, 1.655.264 unikátních firem, 388.607 firemních poboček, 211.773 internetových adres, 761.924 telefonických kontaktů a 358.006 e-mailů.

AAAPOPTÁVKA.CZ bude také propojena formou praktických návodů a rad s magazíny portálů iDNES.cz, Lidovky.cz nebo Metro.cz.

Akvizice AAA Poptavka